Szex.stex.egyetem.

Egy nem átlagos diáklány vallomásai.

Friss topikok

  • jani70: Még, még, még!!!!! (2013.02.21. 07:14) Rebirth:)
  • Badas(s): Szia, Nos, mi lett a vége? Melyik let a megoldás? (2012.01.19. 13:22) Az őrület határán...
  • Badas(s): "@Szex.stex.egyetem: Szia! Kilenc éve élek a testemből, attól tartok, sohasem fogok jó útra térni.... (2012.01.19. 13:04) -§-§-§-§-§-§-
  • Szex.stex.egyetem: @jani70: Ezzel az a baj, hogy mint magyar állampolgárnak, az elkövetőnek is vannak jogai. Van joga... (2010.10.26. 21:00) Reality...
  • Wildschwein: Szia! Gyakrabban kellene ránézned a blogodra :) mert én már teljesen lemondtam róla, és csak egy h... (2010.09.17. 14:08) Hohó!

Linkblog

HTML

Reality...

2010.08.19. 23:19 | Szex.stex.egyetem | 2 komment

"Lövöldözésbe torkollott egy biztonsági ellenőrzés a Váci úti Tescóban, Budapesten - tudta meg a Blikk. Két férfi a hipermarketben vásárlás közben eszegetett, ezért a biztonsági őrök be akarták vezetni őket egy elkülönített szobába, hogy ellenőrizhessék őket. Ezután az egyik férfi egy 9mm-es éles lőfegyverrel elkezdett lövöldözni. Az egyik őrt hason lőtte, őt életveszélyes sérülésekkel szállították kórházba. Egy másikat a karján találta el, ő súlyos sérüléseket szenvedett. Egy harmadik biztonsági őr és maga a 63 éves elkövető könnyebben sérült meg. A lövöldöző férfit és társát elfogták a rendőrök. A helyszínen tartózkodó tudósítóink beszámolója szerint a tragédia ellenére nem zárták be az áruházat, a vértócsák ellenére zavartalanul folyhat a hosszú hétvége előtti bevásárlás." (Forrás: www.blikk.hu) Szóval új sport született a Tesco-ban: szlalom, azaz vértócsák kerülgetése bevásárlókocsival (erős a gyanúm, hogy a rátermettebbek driftversenyt is rendeztek). Viccet félretéve: IGAZSÁGTALANSÁG, EZEKRE NEM SZÁLL RÁ AZ ÁNTSZ?! De most tényleg komolyan. Oké, hogy én sem vagyok normális, de azért ez túlmutat minden határon. Jó, nem egyszerű a kedves vásárlókat secperc alatt kifelé terelgetni, gondolom, le is zárták azt a részt, de hát ez rettenet, hogy a Tesco-ban sosem áll meg az élet. Még így sem. Amúgy vásárlás közben bekajálni nagyon ciki. A mondóka is úgy van, hogy "ez elment, ez meglőtte, ez hazavitte..." Tegnap utaztam haza vonattal - egy kivételesen jól sikerült találka után -, és ilyen hülyeség jutott az eszembe, hogy...én még sosem írtam szerelmes levelet. Írtam szerelmes SMS-t, e-mail-t, de kézzel írott, postán elküldött levelet még soha. Hát akkor éppen itt az ideje. És magam fogom megcsinálni cikkcakkosra a levélpapírt, meg kicsi szívecskéket rajzolok ceruzával, és elmaszatolom őket az ujjammal, mert az olyan jól néz ki. És cikornyás betűkkel írok rá, nyálas gondolatokat (de csak és kizárólag egy üveg bor társaságában, mert józanul képtelen vagyok az érzelmeimről beszélni), és elküldöm majd postán, és a borítékra nem írok feladót, hogy találgasson. És tudom, hogy rettenetesen fog röhögni, és majd barackot kapok a fejem búbjára, és megmondja, hogy annyi eszem van, mint egy tízévesnek, és közben, a szíve mélyén, örülni fog, mert ezer éve nem kapott kézzel írott, igazi szerelmes levelet, ez a százhúsz kilós, tagbaszakadt állat.

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-stex-egyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr102234125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jani70 2010.08.23. 11:04:42

Én egy kicsit talán másként látom ezt a TESCO-s dolgot. Ha egy ember meg akar ölni egy másikat (csak úgy) én leültetném 50 évre és miután leülte az után kérdezném meg hogy miért tette!

Megkérdezném ez mit is jelent nálad: "egy kivételesen jól sikerült találka után"
Több pénzt kaptál? Rövidebb ideig tartott? Te is élvezted? Tanultál egy új pozíciót? stb.???

Szex.stex.egyetem 2010.10.26. 21:00:27

@jani70: Ezzel az a baj, hogy mint magyar állampolgárnak, az elkövetőnek is vannak jogai. Van joga az élethez (sajnos), a "tisztességes" rendőri intézkedéshez (sajnos), szóval számon kérni bármit csak azután lehet rajta, miután figyelembe vették azokat a kibaszott jogait. Ami nem igazságos, mert ő sem kérdez. Szerintem ez gusztustalan.
süti beállítások módosítása