Szex.stex.egyetem.

Egy nem átlagos diáklány vallomásai.

Friss topikok

  • jani70: Még, még, még!!!!! (2013.02.21. 07:14) Rebirth:)
  • Badas(s): Szia, Nos, mi lett a vége? Melyik let a megoldás? (2012.01.19. 13:22) Az őrület határán...
  • Badas(s): "@Szex.stex.egyetem: Szia! Kilenc éve élek a testemből, attól tartok, sohasem fogok jó útra térni.... (2012.01.19. 13:04) -§-§-§-§-§-§-
  • Szex.stex.egyetem: @jani70: Ezzel az a baj, hogy mint magyar állampolgárnak, az elkövetőnek is vannak jogai. Van joga... (2010.10.26. 21:00) Reality...
  • Wildschwein: Szia! Gyakrabban kellene ránézned a blogodra :) mert én már teljesen lemondtam róla, és csak egy h... (2010.09.17. 14:08) Hohó!

Linkblog

HTML

Hát akkor rajta...!

2010.06.02. 22:27 | Szex.stex.egyetem | 4 komment

Vicces lenne, ha most írnék egy köszöntőt a nem létező olvasótáboromnak...

Hogy is van ez? Blogot írok? Miért? Mert igény van rá. Vagyis...inkább úgy mondom: volt egy-két ügyféljelölt, aki jelezte, hogy szívesen hallana tőlem néhány sztorit, hát akkor most megkapják. Ha az ismeretségi körömből bárkinek mesélnék, valószínűleg hátast dobnának a csodálkozástól, én meg nem akarok senkinek sem ártani. Furcsa a világ. Néhányan nem hiszik el, hogy két felsőoktatási intézmény padjait koptatom, mások meg szolid, csendes lánynak ismernek - nem olyannak, aki...khm...bizonyos "előnyökért" cserébe eladja a testét. Éppen ezért mondom, hogy én már nem lepődöm meg semmin.

Illedelmes leányzó vagyok, tehát néhány mondatban bemutatkozom. Nevet, becenevet sajnos nem mondhatok... A húszas éveim közepén járok, és 7 éve a szakmában. Igen, abban a szakmában. Célom elsősorban annak a ténynek a bizonyítása (erről is vannak hitetlenkedő fórumok), hogy igenis létezik diákprostitúció, mármint az a fajta diákprostitúció, amely nem a futószalag-effektusra, hanem a "diáklány támogatót keres"-rendszerre épül. Nem akarok ötletet adni senkinek! Lehet választani. Én sosem voltam stréber, sosem gondoltam, hogy egyszer majd a tandíjam érdekében fogok vadidegenekkel baszni (bocsi). Na, de erről részletesebben majd később!

A lényeg, hogy létezik és mellettem van az a FÉRFI, akinek rohadtul bizonyítani akarok, hogy igenis ember lesz belőlem, és imádom. Csakhogy a bizonyítás útja rögös. Ő nem ismeri a kurvás oldalamat, titkolom, bár már próbálom rávezetni, hogy megismerjen igazán. Szar dolog becsapni a magasztos cél érdekében azt, akit szeretsz. Félek, nehogy túl késő legyen...

Ma körülnéztem a blog.hu-n, igazából van itt sokfajta kurvás napló, de talán olyan, amilyent én írok, nincsen. A prostik témája fura dolog. Alapból mindenki utálja őket, de mégis sokan kíváncsiak rájuk. Hehhe! 

Régebben írtam naplót, aztán elmaradt, most újra szeretném magamra erőltetni ezt a jó szokást - merthogy blogot írni jó, olvasni jó, kommentelni jó, én meg amúgy is eléggé lelkizős típus vagyok, remélem, hogy a blogírásban megkönnyebbülök kicsit.

Akkor kezdeném is a mai nappal. Azt tudni kell, hogy jelenleg két szponzort tartok - de marhára unom már mindkettőt. Amikor találkozom velük, mindig elmondom magamban, hogy na, ezt most láttam utoljára, jövő héten kirúgom, és keresek helyette mást. Hát ez viszont nem olyan egyszerű. Úgyhogy fél éve rugdosom ki őket. A mai delikvens...családos ember, a negyvenes évei elején. Reggel hatkor kelés (ki az, aki reggel hatkor felkel, hogy elmenjen kefélni?), utazás két óra, eső (magassarkúban csetlés-botlás, tócsakerülgetés). Amint becsukódik mögöttünk a hotelszoba ajtaja, rögtön megkezdődik a nadrágletolás és a döngetés, ami azért vicces, mert minden alkalommal ez a kezdő szólam. Ha nincs szerencsém, akkor a találkozás ötödik percében minden előzetes kérdés és finomkodás nélkül kapok egy kemény farkat a popsimba, ami ebben a formában eléggé paraszt dolog...főleg, hogy a téma olyan előzetes felkészülést kíván, amit reggel hatkor borzasztó elvégezni. :D Ami pozitívum, hogy úgy kinyal, hogy hmm...  Két és fél óra után zuhi, szabadulás, trappolás haza, végeztem, hurrá!

Nos, nem fogom naponta leírni az aktus menetét, nyugi. Csak számomra röhejes, hogy egy ember ennyire mohó legyen. Hogy már az ötödik percben a hátsó bejáratot dugja, amikor van rá több, mint két és fél órája. Persze ebben a szituációban az én véleményem nem számít, hiszen annyi a dolgom, hogy odatartsam azt, amit oda kell tartani... Érdekes, hogy ennek a munkának köszönhetően milyen oldalukról ismerem meg a férfiakat. Ezeket a tapasztalatokat nem kapnám meg sehol. Ezt a játékot szeretem. Találkozni hetente a pasival, felvenni a lét, utána nem kell SMS-t írni, hogy "hű, de jól éreztem magam veled", és utána egy hétig megint elfelejteni az egészet, még a fickó nevét is.

Azt hiszem, hiányzik egy szeretkezés. Vele. Az igazi FÉRFIVAL.

 

Címkék: diák sztori kefélés

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-stex-egyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr22052171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildschwein 2010.08.17. 16:41:46

Nagyon érdekes ez a téma, csodálkozom hogy nem vonzott eddig kommentelőket.

Azt nagyon nem értem, hogy ha már szponzor, akkor nem lehetne egy normálisabbat is találni, aki megadja a módját a találkozásoknak, és nem csak egy darab húst akar megvenni? Egészen biztos, hogy van ilyen is.

jani70 2010.08.17. 16:45:12

Szia! Tetszett az irományod! Sajnálom, hogy amilyen jól indítottál olyan gyorsan abbahagytad, de talán a nyáriszünet végével ismételten több időd lesz írni.

Szex.stex.egyetem 2010.08.17. 19:05:22

@jani70: Szia! Köszönöm szépen! Hát most alaposan belehúzok majd...:)

Szex.stex.egyetem 2010.08.17. 19:05:46

@Wildschwein: Szia! Igen, valóban érdekes a téma, ráadásul létezni létezik, csak kevesen beszélnek róla.

Igen, voltak olyan ügyfeleim is, akik abszolút barátnőként kezeltek, és én is nagyon jól éreztem magam a társaságukban. Ezekkel az emberekkel szívesen töltöttem egy vagy több napot, éjszakát. A posztomban említett két ember...hát hogy is fogalmazzak...az az igazság, hogy akkor, amikor velük kapcsolatba kerültem, nagyon gyorsan kellett találnom megfelelő személyt, mert már a körmömre égett a tandíj. Nos, erre nem vagyok büszke. Alapból nem vagyok az ilyesmi híve, nálam szükséges a mindenre kiterjedő szimpátia, ezt akkor félre kellett tennem.
süti beállítások módosítása